Aktualności

Nowa oferta pracy na stanowisku starszy referent Zespołu ds. wykroczeń Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego - zastępstwo

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: starszy referent Zespołu ds. wykroczeń Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego - zastępstwo

Miejsce wykonywania pracy:

Mrągowo

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Mrągowie
ul. Wolności 2
11-700 Mrągowo

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno - biurowa, praca przy komputerze

ZAKRES ZADAŃ

  • Obsługa materiału dowodowego zarejestrowanego radarowym przyrządem do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym

  • Prowadzi ewidencję i rejestr wykroczeń ujawnionych radarowym przyrządem do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym

  • Prowadzi teczkę i fotoradaru

  • Obsługa bazy KSiP

  • Obsługa systemu SEWiK

  • Przygotowanie danych do sporządzenia analizy stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ogólny

  • Umiejętność komunikowania się

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Umiejętność organizowania pracy własnej

  • Umiejętność analizy i syntezy informacji

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego

  • Korzystanie z pełni praw publicznych

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Przeszkolenie z zakresu obsługi komputera

  • Poświadczenie bezpieczeństwa

  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182 poz. 1228 ze zmianami)

  • Kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.02.2017 r.

  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Mrągowie
    ul. Wolności 2
    11-700 Mrągowo

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane, oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, złożone dokumenty nie będę zwracane, wynik naboru zostanie ogłoszony w BIP, KPRM i BIP KPP Mrągowo.
Powrót na górę strony