Aktualności
Rozmiar czcionki
-
Policjanci w czasie wolnym od służby, zauważyli pojazd w rowie. Naturalnym odruchem funkcjonariuszy jest chęć udzielenia pomocy, wobec czego zainteresowali się losem kierowcy. Okazało się, że kierującemu nic się nie stało, jednak wyczuli od niego wyraźny zapach alkoholu. Wezwali patrol policjantów, którzy sprawdzili jego trzeźwość. Miał ponad 2 promile alkoholu w organizmie.
Dodano: 21.11.2024 -
W ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej #ZnamTeNumery zainicjowanej przez Komendę Główną Policji, Telewizję Puls, ekipę serialu „Lombard. Życie pod zastaw” i Fundację Telewizji Puls „Pod Dębem”, rozpoczęto kolejną odsłonę kampanii skierowanej do seniorów i ich bliskich.
Dodano: 21.11.2024 -
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci rozpoczyna ogólnopolską kampanię #wiemcorobić, której celem jest zwiększenie świadomości na temat zagrożeń, takich jak child grooming i sextortion. Kampania obejmie działania edukacyjne i prewencyjne skierowane do dzieci, rodziców oraz nauczycieli i ma pomóc rozpoznawać i przeciwdziałać niebezpieczeństwom kryjącym się w internecie.
Dodano: 21.11.2024 -
Pamiętacie film „Tulipan”, czyli historię uwodziciela i oszusta matrymonialnego, który rozkochiwał w sobie kobiety? Dzisiaj mamy takich „Tulipanów” całe rzesze – amerykański żołnierz, niemiecka policjantka, samotny wdowiec poszukujący szczęśliwej miłości. Są to bardzo niebezpieczni oszuści, którzy używają socjotechnik po to, by wzbudzić zaufanie swojej potencjalnej ofiary, rozkochać ją w sobie żeby później ją okraść! – przypomina Katarzyna Skrzynecka w ramach kampanii „Bankowcy dla CyberEdukacji
Dodano: 21.11.2024