Dostęp do informacji publicznej
W celu uzyskania informacji publicznej prosimy o przekazanie wniosku o udostępnienie informacji publicznej na poniższy adres, listem tradycyjnym lub elektronicznym.
Komenda Powiatowa Policji
ul. Wolności 2
11-700 Mrągowo
e-mail: komendant@mragowo.ol.policja.gov.pl
Uprzejmie informujemy, że za pośrednictwem powyższego adresu poczty elektronicznej rozpatrywane są wnioski w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Udostępnienie informacji na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia wpłynięcia wniosku. Jeżeli udostępnienie informacji publicznej we wskazanym terminie będzie niemożliwe, zostaniecie Państwo powiadomieni o powodach opóźnienia w przekazaniu informacji oraz o nowym terminie realizacji wniosku, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące.
Dla ułatwienia zachęcamy Państwa do skorzystania z formularza wniosku o udostępnienie informacji publicznej przygotowanego przez Komendę Wojewódzką Policji w Olsztynie.
Wszystkie akty prawne znajdują się w Internetowym Systemie Aktów Prawnych Sejmu RP - http://isap.sejm.gov.pl/search.jsp
Pliki do pobrania
-
Ustawa o dostepie do informacji publicznej
143.48 KBUstawa o dostepie do informacji publicznej
-
Wniosek
67.72 KBWniosek