Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Mrągowie

Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Mrągowie

Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).

Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja. 

W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).

Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.

Sposoby przekazania informacji

Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Mrągowie można:

  • wysłać na adres: 
    Komenda Powiatowa Policji w Mrągowie, ul. Wolności 2, 11-700 Mrągowo
  • złożyć osobiściena stanowisku kierowania Komendy Powiatowej Policji w Mrągowie, ul. Wolności 2, 11-700 Mrągowo
  • przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: komendant@mragowo.ol.policja.gov.pl
  • przesłać na skrzynkę ePUAP

 

Obowiązek informacyjny RODO: https://mragowo.policja.gov.pl/o11/ochrona-danych/108881,Dane-osobowe-przetwarzane-w-trybie-RODO.html

 

Powrót na górę strony